Úvodní stránka :: Často se ptáte / obchodní podmínky

Kategorie
Výrobci

Často se ptáte / obchodní podmínky

Dodavatelem v České republice a všude ve světě, je společnost :

OBCHOD.VALKA.CZ s.r.o.
Osek nad Bečvou 109
75122 Osek nad Bečvou
IČO : 26 79 87 78
DIČ : CZ26798778

Provozní doba kamenného obchodu v Oseku nad Bečvou 109

PO-PÁ  09.00-17.00
Sobota  09.00-13.00

Email : obchod@valka.cz

Mobil. +420 724 782 802

 

Podáním objednávky souhlasíte s níže uvedenými obchodními podmínkami. Rovněž také stvrzujete seznámení se s těmito podmínkami. Všechny Vámi podané objednávky jsou závazné.

 

  1. Jak mohu objednat zboží.
  2. Poštovné, balné a platební podmínky pro Českou republiku.
  3. Poštovné, balné a platební podmínky pro Slovenskou republiku.
  4. Platím poštovné za každou objednávku?
  5. Platím poštovné z jedné objednávky, pokud je zaslána po částech?
  6. Mohu si zboží vyzvednout osobně?
  7. Kontrola převzetí zboží od zásilkové služby.
  8. Jak se vyřizuje objednávka?
  9. Dostupnost zboží, které není skladem.
  10. Orientační dodací lhůty u zboží, které není skladem.
  11. Vrátíte mi peníze, pokud  mi zboží nevyhovuje?
  12. Reklamace
  13. Otevírací doba kamenného obchodu a  e-shopu.
  14. Jak jsou uvedeny ceny zboží?
  15. Změna ceny zboží.
  16. Ochrana osobních údajů.
  17. Hannants
  18. Závěrem

  1. Jak mohu objednat zboží.

    Zboží je možno objednat přímo na našich internetových stránkách  prostřednictvím košíku.

    Budeme rádi, když si vytvoříte registraci, pro lepší přehlednost ve vyřizování vašich objednávek.

    Vybrané  zboží  si  objednáte  kliknutím na tlačítko KOUPIT a tím se zboží přesune do nákupního košíku, dále pak můžete pokračovat v nákupu.

    Košík si pamatuje všechny vložené položky.

    Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku, pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko PŘEPOČÍTAT.

    Na konci nákupu stiskněte tlačítko „K POKLADNĚ“.

    Svoji objednávku ještě naposledy zkontrolujete.

    Opravu lze provést.

    Pro vymazání některé položky z košíku je potřeba přepsat počet kusů na nulu a stisknout tlačítko „přepočítat“.

    Svoji objednávku odešlete, stisknutím tlačítka „K POKLADNĚ“.

    Překontrolujete fakturační a zasílací údaje.

    Případnou změnu údajů nastavíte i ve svém účtu.

    Vyberete způsob dodání, úhrady zboží a jak máme zásilku odeslat, zda celou nebo po částech.

    Máte možnost přidat komentář k objednávce.

    Vzhledem k tomu, že objednávky při zasílání slučujeme, bude  poštovné účtováno až při vystavení faktury dle obchodních podmínek a způsobu úhrady.

    Odešlete objednávku.

    Uzavřením objednávky dáváte souhlas s poskytnutím vašeho telefonního čísla a e-mailu naší zásilkové službě, která vám doručí objednané zboží. Přepravce Vás formou SMS a mailu bude informovat o doručování balíčku.

    Po přijetí objednávky vám přijde potvrzující e-mail.

    NEAKCEPTUJEME objednávky typu, "buď všechno, nebo nic"!!

  2. Poštovné, balné a platební podmínky pro Českou republiku.

    Balné zákazníkům neúčtujeme.

    Zboží po České republice doručí  Česká pošta.

    Dobírka 120 Kč.

    Platba předem přes účet/PayPal/kreditní kartou 85 Kč.

    Zákazník je k platbě vyzván, až na základě připraveného zboží k odeslání.

    Upozorňujeme zákazníky, že varianta „platba přes účet“ je pouze pro PŘEVOD z vašeho účtu na náš účet.

    NEPLAŤTE   POŠTOVNÍ SLOŽENKOU NEBO VKLADEM V HOTOVOSTI !

  3. Poštovné, balné a platební podmínky pro Slovenskou republiku.

    Balné zákazníkům neúčtujeme.

    Zboží na Slovensku  doručí Slovenská pošta.

    Dobírka 5,5 EUR.

    Platba předem přes účet/PayPal/kreditní kartou 4,5 EUR.

    Zákazník je k platbě vyzván, až na základě připraveného zboží k odeslání.

    Upozorňujeme zákazníky, že varianta „platba přes účet“ je pouze pro PŘEVOD z vašeho účtu na náš účet.

    NEPLAŤTE   POŠTOVNÍ SLOŽENKOU NEBO VKLADEM V HOTOVOSTI !

  4. Platím poštovné za každou objednávku ?

    Objednávky vám slučujeme automaticky, veškeré připravené zboží k odeslání zasíláme za jedno poštovné ze všech vašich objednávek,  proto, když je nějaké zboží dočasně nedostupné, se  vyplatí dělat další objednávky, než čekat na vyřízení jedné objednávky a teprve potom udělat další.

  5. Platím poštovné z jedné objednávky, pokud je zaslána po částech ?

    Veškeré zásilky jsou od nás zasílány, pokud není individuálně domluveno jinak, za plné poštovné, a to i v případě, že se jedná o jednu Vaši objednávku. Objednávky  slučujeme automaticky, proto, když je nějaké zboží dočasně nedostupné, se  vyplatí dělat další objednávky, než čekat na vyřízení jedné objednávky a teprve potom udělat další.

  6. Mohu si zboží vyzvednout osobně?

    Osobní odběr je možný na kamenné prodejně v Oseku nad Bečvou  v otevíracích     hodinách.

    Po-Pá     9:00 – 17:00 hod.
    Sobota   9:00  – 13:00 hod.

  7. Kontrola převzetí zboží od zásilkové služby.

    Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku, musí uplatňovat případnou reklamaci na přepravci.

  8. Jak se vyřizuje objednávka?

    Zboží, které je skladem, kde status po zpracování objednávky je připraveno k odeslání zasíláme v následujících dvou  pracovních dnech po přijetí vaši objednávky.

    Zboží,  připravené k odeslání, co nejvíce kompletujeme dohromady (v případě více objednávek) a odesíláme až částka zboží přesáhne minimálně 500-600 Kč (dle částky celé zásilky).

    Zboží, které není skladem bude ve stavu OBJEDNÁNO a poté je dodací lhůta 3-8týdnů (dle dostupnosti zboží).

    O přijetí objednávky Vám bude zaslán potvrzující mail.

  9. Dostupnost zboží,  které není skladem.

    Máme pro vás v nabídce zboží téměř  600 výrobců a 90 000 položek.

    Ačkoli  se  snažíme nabídku průběžně aktualizovat , není technicky možné  mít nabídkou stoprocentně aktivní.  Nedostupnost zboží zjistíme někdy, až ve chvíli, kdy produkty objednáváme u dodavatele.

    Pokud chcete vědět, zda váš konkrétní  výrobek lze zajistit, při odesílání objednávky napište do poznámky, že si přejete PROVĚŘIT DOSTUPNOST ZBOŽÍ.

    Děkujeme za pochopení.

  10. Orientační dodací lhůty u zboží, které není skladem.

    Zboží které nemáme skladem, musíme pro vás objednat. Toto zboží k nám pak cestuje z různých konců světa, takže dodací lhůty pod tři týdny nečekejte, nejsou pro nás reálné.

    Prosím, uvedené dodací lhůty berte pouze jako orientační.

    NEMŮŽEME JE NIJAK OVLIVNIT.
    Žádné zboží si sami nevyrábíme a tudíž jsme závislí na dodavatelích, dovozcích a výrobcích, kdy nám objednané zboží dodají

    Vaše zboží, objednáváme tak dlouho, dokud ho neseženeme, maximálně však jeden rok od přijetí objednávky. Jestliže zjistíme, že se již zboží sehnat nedá, budeme vás o tomto informovat.

    Pokud zboží pro vás objednáváme u dodavatele, a to za předpokladu, že má dodavatel zboží skladem, pohybují se dodací lhůty zhruba takto:

    Plastikové modely, dekály do 2-9 týdnů.
    Literatura do 3-12 týdnů.
    Dodávky od Hannants do 3-6 týdnů.

  11. Vrátíte mi peníze, pokud  mi zboží nevyhovuje?

    Jestliže zjistíte po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte právo dle Občanského zákoníku paragraf 1829 odstoupit od nákupu zboží a  bez udání důvodu ho vrátit a poté Vám budou neprodleně zpět zaslány peníze bankovním převodem, a to nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží.

    Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje, vráceno s dokladem o koupi. Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.

    Poštovné v případě vrácení zboží hradí sám zákazník.

  12. Reklamace.

    Chcete-li zboží reklamovat, předem nám zavolejte, nebo napište e-mail, reklamaci vyřídíme k vaší spokojenosti.

    Reklamace se řídí Obchodním zákoníkem.

  13. Otevírací doba kamenného obchodu  e-shopu.

    Zadávat objednávky, nebo odesílat e-maily můžete 24 hodin denně.

    Dovoláte se nám v otevíracích hodinách kamenného obchodu.

    Mobil: +420 724 782 802

    Otevírací doba kamenného obchodu v Oseku nad Bečvou:

    Po-Pá     9:00 – 17:00 hod.

    Sobota   9:00  – 13:00 hod.

  14. Ceny zboží.

    Všechny ceny jsou smluvní. Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit.

    Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu   časově určenou.

  15. Změna ceny zboží.

    Prodejce si vyhrazuje právo na změnu ceny. Ceny produktů jsou platné dnem vložení na e-shop, a v případě, že v průběhu času dojde u dodavatele k rapidnímu vzrůstu ceny produktu, bude cena aktuálně upravena. O změně bude kupující v nejbližší možné době informován a objednávka bude realizována oproti souhlasu kupujícího. V opačném případě bude objednávka stornována.

  16. Ochrana osobních údajů.

    Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky,  jsou shromažďovány,  zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění.

  17. Hannants

    Chcete-li si objednat jakékoliv zboží z katalogu Hannants, které nenajdete na našich stránkách , navštivte  stránky Hannants, vyberte  si zboží, a e-mailem na adresu obchod@valka.cz nám zašlete kód  zboží (Catalogue Number).

    Obratem vám sdělíme cenu a orientační  termín dodání.

    Odpadnou tím vaše starosti s  placením do zahraničí a  dopravou. 

    Stačí si jen vybrat, a napsat nám.

  18. Závěrem

    Podáním objednávky souhlasíte s níže uvedenými obchodními podmínkami. Rovněž také stvrzujete seznámení se s těmito podmínkami. Všechny Vámi podané objednávky jsou závazné.

    Pokud máte k objednávkám dotazy, zavolejte nám, nebo pošlete e-mail.

    Děkujeme, že u nás objednáváte.


Rychlý kontakt

tel.: +420 724 782802
e-mail: obchod@valka.cz

Kontaktujte nás
Jazyky

CZ EN

Měny

CZK  $ £ 

Zde přijímáme

alt

Zákazník
Košík
Nově naskladněno
Sociální sítě

Novinky
Diskuse
Nejprodávanější
Velkoobchod

Pro obchodníky nabízíme možnost velkoobchodního prodeje, pro bližší informace nás kontaktujte.

Proč nakupovat u nás

  • Vše na jednom místě
  • Největší výběr produktů v ČR
  • Vámi objednané zboží vám sháníme jeden rok
  • Na stránkách vidíte ON Line stav skladu
  • Více obrázků a informací u produktu
  • Diskuze o produktech
  • Objednávky Vám slučujeme automaticky

Toplist

TOPlist