Úvodní stránka :: Často se ptáte / obchodní podmínky

Kategorie
Výrobci

Často se ptáte / obchodní podmínky

Dodavatelem v České republice a všude ve světě, je společnost :

OBCHOD.VALKA.CZ s.r.o.
Osek nad Bečvou 109
75122 Osek nad Bečvou
IČO : 26798778
DIČ : CZ26798778

Provozní doba kamenného obchodu v Oseku nad Bečvou 109

PO-PÁ  08.00-16.00
Sobota  zavřeno

Email : obchod@valka.cz

Mobil. +420 724 782 802

 

Podáním objednávky souhlasíte s níže uvedenými obchodními podmínkami. Rovněž také stvrzujete seznámení se s těmito podmínkami. Všechny Vámi podané objednávky jsou závazné.

 

  1. Jak mohu objednat zboží.
  2. Poštovné, balné a platební podmínky pro Českou republiku.
  3. Poštovné, balné a platební podmínky pro Slovenskou republiku.
  4. Platím poštovné za každou objednávku?
  5. Platím poštovné z jedné objednávky, pokud je zaslána po částech?
  6. Mohu si zboží vyzvednout osobně?
  7. Jak se vyřizuje objednávka?
  8. Dostupnost zboží, které není skladem.
  9. Orientační dodací lhůty u zboží, které není skladem.
  10. Vrátíte mi peníze, pokud  mi zboží nevyhovuje?
  11. Reklamace
  12. Otevírací doba kamenného obchodu a  e-shopu.
  13. Jak jsou uvedeny ceny zboží?
  14. Změna ceny zboží.
  15. Ochrana osobních údajů.
  16. Hannants
  17. Závěrem
  18. Obchodní podmínky úplné znění

  1. Jak mohu objednat zboží.

    Zboží je možno objednat přímo na našich internetových stránkách  prostřednictvím košíku.

    Vzhledem k tomu, že vám objednávky automaticky slučujeme a objednáváme i ty položky, které nejsou skladem je třeba pro lepší přehlednost ve vašich objednávkách provést nutnou registraci.

    Vybrané  zboží  si  objednáte  kliknutím na tlačítko KOUPIT a tím se zboží přesune do nákupního košíku, dále pak můžete pokračovat v nákupu.

    Košík si pamatuje všechny vložené položky.

    Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku, pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko PŘEPOČÍTAT.

    Na konci nákupu stiskněte tlačítko „K POKLADNĚ“.

    Svoji objednávku ještě naposledy zkontrolujete.

    Opravu lze provést.

    Pro vymazání některé položky z košíku je potřeba zaškrtnout políčko „odstranit“ a stisknout tlačítko „přepočítat“.

    Svoji objednávku odešlete, stisknutím tlačítka „K POKLADNĚ“.

    Překontrolujete fakturační a zasílací údaje.

    Případnou změnu údajů nastavíte i ve svém účtu.

    Vyberete způsob dodání, úhrady zboží a jak máme zásilku odeslat, zda celou nebo po částech.

    Máte možnost přidat komentář k objednávce.

    Vzhledem k tomu, že objednávky při zasílání slučujeme, bude  poštovné účtováno až při vystavení faktury dle obchodních podmínek a způsobu úhrady.

    Odešlete objednávku.

    Uzavřením objednávky dáváte souhlas s poskytnutím vašeho telefonního čísla a e-mailu naší zásilkové službě, která vám doručí objednané zboží. Přepravce Vás formou SMS a mailu bude informovat o doručování balíčku.

    Po přijetí objednávky vám přijde potvrzující e-mail.

    NEAKCEPTUJEME objednávky typu, "buď všechno, nebo nic"!!

  2. Poštovné, balné a platební podmínky pro Českou republiku.

    Balné zákazníkům neúčtujeme.

    Zboží po České republice doručí Česká pošta.

    Dobírka a platba /PayPal/kreditní kartou 135 Kč.

    Platba předem přes účet 99 Kč.

    Dobírka doručení do BALÍKOVNY České pošty 85 Kč.

    Platba předem přes účet doručení do BALIKOVNY České pošty 65 Kč.

    Zákazník je k platbě vyzván, až na základě připraveného zboží k odeslání.

    Upozorňujeme zákazníky, že varianta „platba přes účet“ je pouze pro PŘEVOD z vašeho účtu na náš účet.

    NEPLAŤTE   POŠTOVNÍ SLOŽENKOU NEBO VKLADEM V HOTOVOSTI !

  3. Poštovné, balné a platební podmínky pro Slovenskou republiku.

    Balné zákazníkům neúčtujeme.

    Zboží na Slovensku  doručí Slovenská pošta.

    Dobírka a platba /PayPal/kreditní kartou 5,5 EUR.

    Platba předem přes účet 4,5 EUR.

    Zákazník je k platbě vyzván, až na základě připraveného zboží k odeslání.

    Upozorňujeme zákazníky, že varianta „platba přes účet“ je pouze pro PŘEVOD z vašeho účtu na náš účet.

    NEPLAŤTE   POŠTOVNÍ SLOŽENKOU NEBO VKLADEM V HOTOVOSTI !

  4. Platím poštovné za každou objednávku ?

    Objednávky vám slučujeme automaticky, veškeré připravené zboží k odeslání zasíláme za jedno poštovné ze všech vašich objednávek,  proto, když je nějaké zboží dočasně nedostupné, se  vyplatí dělat další objednávky, než čekat na vyřízení jedné objednávky a teprve potom udělat další.

  5. Platím poštovné z jedné objednávky, pokud je zaslána po částech ?

    Veškeré zásilky jsou od nás zasílány, pokud není individuálně domluveno jinak, za plné poštovné, a to i v případě, že se jedná o jednu Vaši objednávku. Objednávky  slučujeme automaticky, proto, když je nějaké zboží dočasně nedostupné, se  vyplatí dělat další objednávky, než čekat na vyřízení jedné objednávky a teprve potom udělat další.

  6. Mohu si zboží vyzvednout osobně?

    Osobní odběr je možný na kamenné prodejně v Oseku nad Bečvou  v otevíracích     hodinách.

    Po-Pá     8:00 – 16:00 hod.
    Sobota   zavřeno

  7. Jak se vyřizuje objednávka?

    Zboží, které je skladem, kde status po zpracování objednávky je připraveno k odeslání zasíláme v následujících dvou  pracovních dnech po přijetí vaši objednávky.

    Zboží,  připravené k odeslání, co nejvíce kompletujeme dohromady (v případě více objednávek) a odesíláme až částka zboží přesáhne minimálně 500-600 Kč (dle částky celé zásilky).

    Zboží, které není skladem bude ve stavu OBJEDNÁNO a poté je dodací lhůta 3-8týdnů (dle dostupnosti zboží).

    O přijetí objednávky Vám bude zaslán potvrzující mail.

  8. Dostupnost zboží,  které není skladem.

    Máme pro vás v nabídce zboží téměř  600 výrobců a 90 000 položek.

    Ačkoli  se  snažíme nabídku průběžně aktualizovat , není technicky možné  mít nabídkou stoprocentně aktivní.  Nedostupnost zboží zjistíme někdy, až ve chvíli, kdy produkty objednáváme u dodavatele.

    Pokud chcete vědět, zda váš konkrétní  výrobek lze zajistit, při odesílání objednávky napište do poznámky, že si přejete PROVĚŘIT DOSTUPNOST ZBOŽÍ.

    Děkujeme za pochopení.

  9. Orientační dodací lhůty u zboží, které není skladem.

    Zboží které nemáme skladem, musíme pro vás objednat. Toto zboží k nám pak cestuje z různých konců světa, takže dodací lhůty pod tři týdny nečekejte, nejsou pro nás reálné.

    Prosím, uvedené dodací lhůty berte pouze jako orientační.

    NEMŮŽEME JE NIJAK OVLIVNIT.
    Žádné zboží si sami nevyrábíme a tudíž jsme závislí na dodavatelích, dovozcích a výrobcích, kdy nám objednané zboží dodají

    Vaše zboží, objednáváme tak dlouho, dokud ho neseženeme, maximálně však jeden rok od přijetí objednávky. Jestliže zjistíme, že se již zboží sehnat nedá, budeme vás o tomto informovat.

    Pokud zboží pro vás objednáváme u dodavatele, a to za předpokladu, že má dodavatel zboží skladem, pohybují se dodací lhůty zhruba takto:

    Plastikové modely, dekály do 2-9 týdnů.
    Literatura do 3-12 týdnů.
    Dodávky od Hannants do 3-6 týdnů.

  10. Vrátíte mi peníze, pokud  mi zboží nevyhovuje?

    Jestliže zjistíte po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte právo dle Občanského zákoníku paragraf 1829 odstoupit od kupní smlouvy 14 dní od převzetí zboží a bez udání důvodu ho vrátit a poté Vám budou neprodleně vráceny peníze a to způsobem jež určí kupující, a to nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží.

    Zboží nesmí být poškozené, nesmí jevit známky nadměrného užívání a nesmí být znečištěno či jinak znehodnoceno. Pokud je to možné, vrátí kupující zboží také v původním obalu.

    viz Obchodní podmínky úplné znění

    Formulář a poučení o odstoupeni od smlouvy ke stáhnutí

  11. Reklamace.

    Reklamaci vyřídíme k vaší spokojenosti.

    Reklamace se řídí Reklamačním řádem.

    viz Obchodní podmínky úplné znění

  12. Otevírací doba kamenného obchodu  e-shopu.

    Zadávat objednávky, nebo odesílat e-maily můžete 24 hodin denně.

    Dovoláte se nám v otevíracích hodinách kamenného obchodu.

    Mobil: +420 724 782 802

    Otevírací doba kamenného obchodu v Oseku nad Bečvou:

    Po-Pá     8:00 – 16:00 hod.

    Sobota   zavřeno

  13. Ceny zboží.

    Všechny ceny jsou smluvní. Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit.

    Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu   časově určenou.

  14. Změna ceny zboží.

    Prodejce si vyhrazuje právo na změnu ceny. Ceny produktů jsou platné dnem vložení na e-shop, a v případě, že v průběhu času dojde u dodavatele k rapidnímu vzrůstu ceny produktu, bude cena aktuálně upravena. O změně bude kupující v nejbližší možné době informován a objednávka bude realizována oproti souhlasu kupujícího. V opačném případě bude objednávka stornována.

  15. Ochrana osobních údajů.

    Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky,  jsou shromažďovány,  zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění.

  16. Hannants

    Chcete-li si objednat jakékoliv zboží z katalogu Hannants, které nenajdete na našich stránkách , navštivte  stránky Hannants, vyberte  si zboží, a e-mailem na adresu obchod@valka.cz nám zašlete kód  zboží (Catalogue Number).

    Obratem vám sdělíme cenu a orientační  termín dodání.

    Odpadnou tím vaše starosti s  placením do zahraničí a  dopravou. 

    Stačí si jen vybrat, a napsat nám.

  17. Závěrem

    Podáním objednávky souhlasíte s níže uvedenými obchodními podmínkami a reklamačním řádem.Rovněž také stvrzujete seznámení se s těmito podmínkami. Všechny Vámi podané objednávky jsou závazné.

    Pokud máte k objednávkám dotazy, zavolejte nám, nebo pošlete e-mail.

    Děkujeme, že u nás objednáváte.

  18. Obchodní podmínky úplné znění

    Všeobecné obchodní podmínky
    Internetového obchodu https://obchod.valka.cz/

    1. Základní ustanovení

    Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky”) obchodní společnosti OBCHOD.VALKA.CZ s.r.o., se sídlem Osek nad Bečvou 109, 751 22, Osek nad Bečvou, identifikační číslo: 26798778, DIČ: CZ26798778, (dále jen„prodávající“) jsou vydané dle § 1751 odst. 1. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).

    1.2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu na adrese https://obchod.valka.cz/ (dále „jen internetový obchod”).

    1.3. Obchodní podmínky a kupní smlouva jsou primárně vyhotoveny v českém jazyce, pokud si smluvní strany nedohodnou jazyk jiný. Smluvní vztah se řídí českým právním řádem v jeho účinném znění.

    1.4 Tyto obchodní podmínky vymezují vztah a práva a povinnosti z něj plynoucí pouze mezi prodávajícím a kupujícím - fyzickou osobou nepodnikatelem, který uzavírá smlouvu výlučně mimo rámec své podnikatelské činnosti či samostatného výkonu povolání.

    1.5 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat na základě § 1752 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Změna obchodních podmínek bude kupujícímu oznámena prostřednictvím internetových stránek prodávajícího, konkrétně na https://obchod.valka.cz/ v Obchodních podmínách s vyznačením data nabytí účinností nových podmínek a možností náhledu znění předchozích.
    Druhá strana má právo změny, v případě smlouvy uzavřené na dlouhodobé k opětovnému plnění, odmítnout a závazek z tohoto důvodu vypovědět ve lhůtě jednoho měsíce od doby nabytí účinnosti podmínek nových.

    2. Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy

    2.1 Prezentace zboží, uvedeného v internetovém obchodě https://obchod.valka.cz/, není nabídkou k uzavření smlouvy, je pouze informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

    2.2 Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, jeli prodávající plátcem takové daně (DPH) bez poštovného a balného. Cena uvedená u zboží je cenou za zboží konečnou. Cena zboží je platná po dobu, kdy je zobrazována v internetovém obchodě https://obchod.valka.cz/.

    2.3 Internetový obchod https://obchod.valka.cz/ také obsahuje na specifickém místě informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží v rámci jeho doručování na území České republiky.

    2.4 Náklady spojené s balením a dodáním zboží na území České republiky, jsou vždy uvedeny před odesláním objednávky prostřednictvím stránek tohoto internetového obchodu. Náklady jsou kalkulovány dle veřejných i soukromých ceníků přepravních firem v závislosti na váze, způsobu platby a způsobu dodání zvoleného v objednávkovém formuláři.

    2.5 Před odesláním objednávky prodávajícímu, je kupujícímu umožněno objednávku měnit a upravovat údaje, které do objednávky vložil a kontrolovat správnost vložených údajů.

    2.6 Náklady kupujícího vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na telefonní hovory, náklady na internetové připojení, apod.) na straně kupujícího, hradí kupující sám.

    2.7 Kupující provádí objednání zboží těmito způsoby:
    • a) kupující „vloží” objednávané zboží do nákupního košíku internetového obchodu, stiskem tlačítka „KOUPIT”, prostřednictvím svého uživatelského účtu, pokud provedl v předchozím kroku registraci v internetovém obchodě https://obchod.valka.cz/

    2.8 Objednávku odešle kupující prodávajícímu, kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU”. Veškeré údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím požadovány za správné. Kupující tak potvrzuje, že vyplnil všechny povinné údaje správně, dle svého vědomí a svědomí při vytváření objednávky a kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU” souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

    2.9 Veškeré objednávky odeslané kupujícím prodávajícímu jsou považovány prodávajícím za závazné.

    2.10 Neprodleně po odeslání objednávky prodávajícímu, vystaví prodávající potvrzení o doručení objednávky kupujícímu prostřednictvím elektronické pošty na kontakt uvedený kupujícím v objednávce, nebo v uživatelském účtu internetového obchodu https://obchod.valka.cz/, kde provedl kupující registraci. Toto potvrzení není považováno za uzavření kupní smlouvy.

    2.11 Prodávajícímu vzniká při doručení objednávky od kupujícího právo na kontakt kupujícího za účelem doplnění chybějících údajů, případnou změnu a úpravu údajů v objednávce.

    2.12 Pokud to charakter objednávky vyžaduje, je prodávající oprávněn kontaktovat kupujícího a požadovat jeho součinnost k uzavření kupní smlouvy.

    2.13 Uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím vzniká až potvrzením objednávky prodávajícím. Potvrzení objednávky vystaví prodávající kupujícímu a zašle jej na e-mailovou adresu sdělenou mu kupujícím v objednávce.

    2.14 V případě technické poruchy na straně prodávajícího, zjevně nesprávného zobrazení cen produktů či kombinací slev způsobující minimální cenu objednávky internetového obchodu, není prodávající povinen zboží či službu za uvedenou cenu kupujícímu dodat. A to ani v případě potvrzení objednávky nebo její zaplacení bezhotovostní platbou (platební kartou, bankovním převodem, nebo jinou platební metodou).

    2.15 Tyto obchodní podmínky se vztahují pouze na nákup zboží přes webový internetový obchod https://obchod.valka.cz/

    3. Cena

    3.1 Cenu za zboží a případné náklady spojené s dopravou, úpravou produktu (pokud ji prodávající poskytuje přímo v internetovém obchodě), může kupující uhradit těmito způsoby:
    • v hotovosti nebo platební kartou na dobírku, v místě vyzvednutí zásilky
    • v hotovosti na prodejně prodávajícího, na adrese: Osek nad Bečvou 109, 75122, Osek nad Bečvou
    • bezhotovostně prostřednictvím platebního systému: PayPal
    • bezhotovostně platební kartou
    • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2701169182, vedený u společnosti Fio banka.

    3.2 Kupující je povinen prodávajícímu uhradit kupní cenu zboží, ale také náklady spojené s balením a dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

    3.3 V případě platby na dobírku nebo v hotovosti, je cena zboží splatná při převzetí nebo ke dni dodání zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do dnů od uzavření kupní smlouvy.

    3.4 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit kupní cenu společně s uvedeným variabilním symbolem, na bankovní účet prodávajícího. Závazek kupujícího je splněn připsáním náležité částky kupní ceny, na účet prodávajícího.

    3.5 Dle ustanovení §1820 odst. 1 písm. b) občanského zákoníku, prodávající nepožaduje po kupujícím zálohu, nebo jinou obdobnou platbu. Úhradu kupní ceny zboží před jeho odesláním, nelze považovat jako zálohu.

    3.6 Případná cenová zvýhodnění a slevy z kupní ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, nerozhodne-li se prodávající jinak. O možné kombinace slev, zvýhodnění apod. a o konečné ceně zboží je kupující informován vždy před odesláním objednávky.

    3.7. Daňový doklad je prodávajícím vyhotoven až po uhrazení kupní ceny zboží kupujícím a je prodávajícím doručen kupujícímu na e-mailovou adresu sdělenou mu kupujícím v objednávce a/nebo fyzicky předán při osobním vyzvednutí zboží v provozovně prodávajícího a/nebo zaslán kupujícímu současně se zbožím.

    4. Dodání zboží

    4.1 Náklady na dodání zboží jsou dle uvedeného způsobu a typu doručení vždy uvedeny v objednávce a následném potvrzení vydaném prodávajícím.

    4.2 Kupující je povinen převzít zboží na místě uvedeném v objednávce, neučiní-li tak, vystavuje se nebezpečí nedoručení zboží a jeho vrácení zpět prodávajícímu. V případě následně vyžádaného opakovaného doručení prodávajícím bere kupující na vědomí opakované náklady na dopravu ve výši její původní ceny.

    4.3 Kupující je povinen při přebírání zboží od přepravce důkladně zkontrolovat zásilku zda-li není poškozen obal nebo přímo samotné zboží. Pokud kupující nesouhlasí s převzetím zboží, je povinen tuto skutečnost bez odkladu oznámit přepravci. V případě zjištění závad na obalu nebo přímo na zboží, není kupující povinen zásilku od přepravce převzít.

    4.4 Zaplacením zboží a převzetím zboží od dopravce, nabývá kupující vlastnické právo a veškeré povinnosti s tím spojené. Převzetím zboží kupujícím přechází na kupujícího nebezpečí vzniku škody na zboží.

    4.5 Zboží je kupujícímu dodáno:
    • Prostřednictvím společnosti(í): Česká Pošta
    • Na adresu uvedenou kupujícím v objednávce
    • Ve výdejně zásilek společnosti: Balíkovny České pošty, výdej je zpoplatněn částkou 0 Kč.
    • Osobním odběrem v provozovně prodávajícího na adrese: Osek nad Bečvou 109, 75122, Osek nad Bečvou

    4.6 Osobní odběr není zpoplatněn.

    4.7 Zboží je přepravci předáno obvykle do 2 pracovních dnů.

    4.8 Kupující, který při objednání zboží zvolil formu doručení vyzvednutím na prodejně, je povinen zboží vyzvednout do 14 dnů. Prodávající bude o možnosti vyzvednout zboží osobně informovat kupujícího zasláním zprávy na e-mailovou adresu nebo telefonickým hovorem.

    5. Zákaznický účet

    5.1 Kupující, který provede registraci v internetovém obchodě https://obchod.valka.cz/, může získat přístup do uživatelského účtu, ze kterého může vytvářet objednávky zboží

    5.2 Při registraci do uživatelského účtu a při objednávání zboží, je kupující povinen uvádět správné a pravdivé údaje. V případě změny údajů, je kupující povinen tyto údaje aktualizovat v uživatelském účtu, případně tuto změnu neprodleně nahlásit prodávajícímu. Údaje vyplněné kupujícím jsou považovány za jediné a správné.

    5.3 Přístup k uživatelskému účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost a tyto údaje nesmí kupující poskytnout třetí osobě, učiní-li tak, pak pouze na vlastní odpovědnost. Provozovatel webu https://obchod.valka.cz/ uchovává přístupové údaje k účtu Kupujícího v šifrované formě.

    5.4 Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.

    5.5 Prodávající si vyhrazuje právo zrušit kupujícímu uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy jej kupující aktivně nevyužívá prokazatelně delší dobu než 12 měsíců. Popřípadě pokud kupující poruší povinnosti kupní smlouvy a těchto všeobecných obchodních podmínek či jiné obchodní dohody s provozovatelem webu https://obchod.valka.cz/.

    5.6 Provozovatel webu https://obchod.valka.cz/ není povinen zajistit nepřetržitý provoz uživatelských účtů, to zejména pro plánované odstávky, aktualizace či poruchy.

    6. Odstoupení od kupní smlouvy

    6.1 Podle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nemůže kupující odstoupit od kupní smlouvy v těchto případech:
    • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
    • dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
    • dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
    • dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
    • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
    • opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
    • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
    • dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
    • dodávce novin, periodik nebo časopisů,
    • ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
    • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
    • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

    6.2 Pokud neplatí případy uvedené v odstavci 6.1, těchto všeobecných podmínek pro odstoupení od kupní smlouvy, je kupující oprávněn podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

    6.3 Pokud je objednávka rozdělena, popřípadě obsahuje několik částí (nebo zboží), které jsou dodávány v časovém rozestupu, lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet od dodání poslední části (zboží).

    6.4 Odstoupení od kupní smlouvy, musí být prodávajícímu odesláno v této lhůtě (nejpozději 14 dní od převzetí poslední části, nebo zboží objednávky).

    6.5 V případě odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, vrátí prodávající přijaté peněžní prostředky kupujícímu do 14 dnů od přijetí zboží. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než bude zboží doručeno zpět prodávajícímu, nebo jinak dle dohody s kupujícím.

    6.6 Kupující vrátí prodávajícímu zboží, které nesmí být poškozené, nesmí jevit známky nadměrného užívání a nesmí být znečištěno či jinak znehodnoceno. Pokud je to možné, vrátí kupující zboží také v původním obalu.

    6.7 Je-li v nabídce prodávajícího několik možností doručení zboží, je při odstoupení od smlouvy a vrácení zboží kupujícím zpět prodávajícímu vždy kupujícímu vracena částka poštovného dle nejlevnějšího způsobu doručení dle dané varianty. Tato částka je pak vrácena prodávajícím kupujícímu, oproti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

    6.8 Peněžní prostředky budou vráceny kupujícím stejným způsobem, jakým je prodávající přijal, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

    6.9 Je-li součástí objednávky dárek od prodávajícího, odstoupením od kupní smlouvy není kupující povinen tento dárek prodávajícímu vrátit.

    6.10 Odstoupení od kupní smlouvy je nutné zaslat prodávajícímu na doručovací adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách a nebo na e-mailovou adresu: obchod@valka.cz. Prodávající bezodkladně potvrdí přijetí odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu.

    6.11 Pro odstoupení od kupní smlouvy, je možné využít formuláře poskytnutého prodávajícím a uvedeného na konci těchto všeobecných obchodních podmínek. Formulář pro odstoupení od smlouvy je k dispozici ke stažení samostatně na adrese https://obchod.valka.cz/.

    6.12 Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy až do okamžiku převzetí zboží kupujícím. Může tak učinit v několika případech, jako je například vyprodání zásob, přerušení dodávky zboží od výrobce nebo dodavatele, či z důvodu nedostupnosti zboží a jiných případů vzniklých třetí stranou.

    6.13 V případě odstoupení od kupní smlouvy prodávajícím, prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy, telefonu nebo jiného komunikačního kanálu. Veškeré přijaté peněžní prostředky včetně nákladů za dopravu od kupujícího, budou vráceny prodávajícím zpět a to stejným způsobem, popřípadě jiným způsobem určeným kupujícím.

    7. Práva z vadného plnění

    7.1 Práva z vadného plnění se řídí podle ustanovení § 1914 až 1925, § 2099 až § 2117, dále pak § 2161 až § 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, dále dle zákona č. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

    7.2 Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
    • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
    • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

    7.3 Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

    7.4 Připouští-li to povaha zboží nebo služby, má kupující právo na kontrolu nebo předvedení funkci výrobku.

    7.5 Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.

    7.6 Vyskytne-li se na zboží vada, pro kterou nelze zboží využívat obvyklým způsobem, může kupující uplatnit u prodávajícího právo z vadného plnění („reklamace“) a požadovat:
    • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící vady
    • přiměřenou slevu z kupní ceny,
    • odstranění vady opravou věci
    • odstoupení od smlouvy.

    7.7 Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud zboží:
    • vykazuje podstatnou vadu, která znemožňuje jeho užívání obvyklým způsobem,
    • pokud nelze zboží používat kvůli opakujícím se vadám i vadám/vadě po provedené opravě,
    • při větším počtu vad (3 a více vad).

    7.8 Kupující písemně informuje prodávajícího, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady prodávajícímu. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.

    7.9 Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

    7.10 Právo z vadného plnění kupující nemůže uplatnit, pokud při převzetí o vadě věděl, nebo ji sám způsobil.

    7.11 Prodávající je povinen přijmout reklamaci na adrese provozovny nebo v sídle i místě podnikání, pokud to povaha a druh zboží umožňuje.

    7.12 Prodávající písemně vyrozumí kupujícího o výsledku reklamace.

    7.13 Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí zboží. Jedná-li se však o zboží s uvedeným datem spotřeby, v takovém případě se lhůta zkracuje na datum spotřeby uvedené na obalu.

    7.14 Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

    8. Mimosoudní řešení sporu

    8.1 Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

    8.2 Kupující má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět je Česká obchodní inspekce (zkráceně ČOI) na adrese Štěpánská 567/15, 120 00, Praha 2 - Nové Město. Jak postupovat v případě mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, včetně možnosti návrhu, naleznete na internetové stránce https://www.coi.cz/ a https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

    8.3 Pomoc v případě přeshraničního mimosoudního řešení spotřebitelských sporů zajišťuje Evropské spotřebitelské centrum Česká republika (zkráceně ESC ČR). Kontaktní adresa ESC ČR je Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 - Nové Město. Rady a informace o jednotlivých trzích, včetně platformy pro řešení mimosoudních spotřebitelských sporů, naleznete na internetových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/ahttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/.

    9. Závěrečná ustanovení

    9.1 Ujednání plynoucí z těchto obchodních podmínek a dle nich uzavřené kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím, v případě vstupu zahraničního subjektu, jsou podřízeny zákonům České republiky. Tímto však nejsou dotčena práva kupujícího dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

    9.2 V případě zásahu vyšší moci nebo jakémkoliv jiném výpadku internetového obchodu, není prodávající odpovědný za nemožnost realizace objednávky.

    9.3 V kupní smlouvě je možné sjednat odchylná ujednání, která pak mají přednost před ustanovením těchto obchodních podmínek.

    9.4 Prodávající si vyhrazuje právo na změnu či doplnění těchto obchodních podmínek. Tímto ustanovením však není dotčeno právo a povinnosti, dle předchozí verze všeobecných podmínek.

    Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 30.04.2021.

    10. Reklamační řád

    10.1 Tento reklamační řád je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek internetového obchodu https://obchod.valka.cz/, a definuje základní podmínky a způsob reklamace vad zboží kupujícím.

    Tento reklamační řád vychází z ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tento reklamační řád vymezuje vztah mezi prodávajícím a kupujícím - fyzickou osobou nepodnikatelem,který uzavírá smlouvu výlučně mimo rámec své podnikatelské činnosti či samostatného výkonu povolání.

    10.2 Kupující je povinen se seznámit s všeobecnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem, ještě před objednáním zboží, nejpozději se s nimi však kupující seznámí před odesláním objednávky v internetovém obchodě https://obchod.valka.cz/, když souhlas s jejich porozuměním a seznámením se s nimi potvrdí kupující zaškrtnutím příslušného pole při vytváření objednávky samotné. Bez zaškrtnutí tohoto pole není možné objednávku kupujícího odeslat. Prodávající/Provozovatel webuhttps://obchod.valka.cz/ eviduje objednávky Kupujících, též eviduje zaškrtnutí uvedeného pole.

    10.3 Uzavření kupní smlouvy a převzetí zboží kupujícím, je považováno za souhlas s reklamačním řádem a obchodními podmínkami.

    10.4 Kupující je povinen prokázat nákup zboží v internetovém obchodě https://obchod.valka.cz/ zejména daňovým dokladem vystaveným prodávajícím.

    10.5 Kupující může pro urychlení reklamačního procesu popsat vady na zboží a zvolit způsob vyřízení reklamace.

    10.6 Pokud je objednávka rozdělena, popřípadě obsahuje několik částí (nebo zboží), které jsou dodávány v časovém rozestupu, lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet od dodání poslední části (zboží). Odstoupení od kupní smlouvy, musí být prodávajícímu odesláno v této lhůtě (nejpozději 14 dní od převzetí poslední části, nebo zboží objednávky).

    10.7 Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
    • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
    • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

    10.8 Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

    10.9 Prodávající je povinen přijmout reklamaci na adrese provozovny nebo v sídle i místě podnikání, pokud to povaha zboží umožňuje. Adresa pro příjem reklamace zboží je: Osek nad Bečvou 109, 75122, Osek nad Bečvou.

    10.10 Prodávající písemně vyrozumí kupujícího o převzetí zboží k reklamaci a o výsledku reklamace.

    10.11 Tento reklamační řád upravuje reklamaci vad, které se vyskytnou u zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí, nebo v rámci záruky na jakost (například prodloužená záruka).

    10.12 Tento reklamační řád neupravuje zboží s uvedeným datem spotřeby ve smyslu ust. č. 10.15 těchto podmínek.

    10.13 Neodstraní-li prodávající vadu včas nebo vadu odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny nebo může od kupní smlouvy odstoupit.

    10.14 Kupující může uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat vyřízení dle bodů v odstavci 6.6 Obchodních podmínek prodávajícího.

    10.15 Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. Nejedná-li se však o zboží s uvedeným datumem spotřeby, v takovém případě se lhůta zkracuje na datum spotřeby uvedené na obalu.

    10.16 Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce.

    10.17 Je-li to potřebné, vysvětlí prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení prodávající zároveň uvede, že další práva kupujícího, která se ke koupi věci vážou, nejsou dotčena.
    Nesplnění těchto povinností není na újmu platnosti potvrzení.
    Tento reklamační řád nabývá účinnosti 30.04.2021
    Doručovací adresa pro zaslání odstoupení od smlouvy: Osek nad Bečvou 109, 75122, Osek nad Bečvou.

    EET

    EET Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

    Všeobecné obchodní podmínky ve formátu MS Word


Rychlý kontakt

tel.: +420 724 782802
e-mail: obchod@valka.cz

Kontaktujte nás
Jazyky

CZ EN

Měny

CZK  $ £ 

Zde přijímáme

alt

Zákazník
Košík

V košíku je - 368 položek
V ceně - 103 888,- Kč

K pokladně
Nově naskladněno
Sociální sítě

Novinky
Nejprodávanější
Velkoobchod

Pro obchodníky nabízíme možnost velkoobchodního prodeje, pro bližší informace nás kontaktujte.

Proč nakupovat u nás

  • Vše na jednom místě
  • Největší výběr produktů v ČR
  • Vámi objednané zboží vám sháníme jeden rok
  • Na stránkách vidíte ON Line stav skladu
  • Více obrázků a informací u produktu
  • Diskuze o produktech
  • Objednávky Vám slučujeme automaticky

Toplist

TOPlist