Úvodní stránka :: Kdo a jak se o vás stará

Kategorie
Výrobci

Kdo a jak se o vás stará

Kdo pracuje na vašem kamenném obchodě a vyřizuje objednávky z e-shopu?

V našem kamenném obchodě můžete potkat p. Bouchalovou, Fryštackou, Grygarovou a p. Caletku.
Náš obchod slouží i jako kancelář pro internetový obchod. Zaměstnanci v obchodě vám rádi poradí a pomohou s hledáním vašich modelů. Většinou se paralelně věnují práci na počítači, kde objednávají zboží u dodavatelů, zpracovávají objednávky z e-shopu, či vkládají novinky. Také se připravují zásilky, zpracovává, třídí a naskladňuje se zboží od dodavatelů.

KDO A JAK SE O VÁS PŘESNĚJI STARÁ:

Paní Eva Bouchalová


  • Zpracovává přijaté objednávky.
  • V případě, že má být objednávka zaslána převodem na účet, kreditní kartou nebo Pay-Palem zasílá vám výzvy k platbě.
  • Dále třídí a přiřazuje zboží od dodavatelů do vašich objednávek.
  • Vkládá nové zboží do naší nabídky.
  • Vyřizuje mailovou korespondenci.

Paní Dana Grygarová


  • Kompletuje a zasílá zásilky našim zákazníkům na základě zaplacených výzev nebo příchozího zboží od dodavatelů, které také třídí a přiřazuje do objednávek.
  • Vyřizuje veškeré vaše dotazy ohledně zásilek.
  • Zasílá vám informace, že z naší provozovny je odesílán pro vás balíček.
    O tomto vás následně informuje i Česká pošta.

Paní Ludmila Fryštacká


  • Objednává zboží u dodavatelů z celého světa.
  • Prověřuje dostupnost objednaného zboží a informuje o jeho případné nedostupnosti.
  • V případě potřeby třídí a přiřazuje zboží do objednávek.
  • Vkládá nové zboží do naší nabídky.
  • Ruší vaše zboží, pokud už je nedostupné.

Pan Vladimír Caletka


  • Vyřizuje vaše modelářské dotazy.
  • Hledá pro vás nové dodavatele a výrobce do naší nabídky.
  • Snaží se zajistit dodavatele, pokud to jde, na vaši žádost i u zboží, které nemáme v nabídce.
  • Objednává a přiobjednává zboží u dodavatelů z celého světa.
  • Vkládá nové zboží do naší nabídky.

Dále pak všichni zaměstnanci:

  • Vyřizujeme příchozí hovory, případně předáme kompetentnímu kolegovi.
  • Na kamenné provozovně v Oseku nad Bečvou vydáváme vaše objednávky odložené k vyzvednutí a při nákupu vás obsloužíme.

Samozřejmě, pokud není některý ze zaměstnanců přítomen, dá se říci, že operativně jsou většinou všichni zaměstnanci schopni takzvaně, zaskočit práci kolegy. Ne však ve všech případech. Děkujeme za pochopení.

Máte nějaký další dotaz?
Myslíte, že by tu měl být vysvětlen i pro naše ostatní zákazníky?
Nerozumíte něčemu?
Máte na nás nějaký další požadavek?
Chcete se na něco zeptat ohledně své objednávky?
Máte nějaký podnět, víme, že je stále co zlepšovat.
Zavolejte, nebo nám napište.
Pokusíme se vše vyřešit k vaší spokojenosti.

Email : obchod@valka.cz
Mobil : +420 724 782 802
Provoz kamenného obchodu
Po.až Pá. 09.00-17.00
So. 09.00-12.00

Lze se k nám dovolat v otevírací době.
Může se případně stát, že ihned nepřijímáme váš hovor, protože se věnujeme zákazníkům na kamenném obchodě. Děkujeme za pochopení.

ČASTO SE PTÁTE :

  1. Vidím připravené zboží ve své objednávce, proč mi ho nezasíláte?
  2. Proč mi zasíláte nekompletní objednávku?
  3. Jak se pro mě neskladové zboží objednává u dodavatelů a jak to celé funguje?
  4. Zaujalo mě zboží z Hannants, které jsem ale nenašel na vašich stránkách. Můžu ho u vás objednat?
  5. Změna ceny zboží, co to znamená?
  6. Proč je tak důležité vědět číslo objednávky, případně kód produktu na který se budete dotazovat, ať už e-mailem či telefonicky?
  7. Mám vyloženě takříkajíc, modelářský dotaz, jak mám postupovat?
  8. Upozorňujeme, že vkládané novinky jsou nově nabízené produkty a neznamená to, že jsou vždy skladem!
  9. Jezdíte i na modelářské výstavy prodávat vaše zboží?

  1. Vidím připravené zboží ve své objednávce, proč mi ho nezasíláte?

    Většinou se jedná o nekompletně naskladněnou objednávku.

    Někdy například právě u nekompletní objednávky víme, že zboží co chybí, je už na cestě a čekáme, až dorazí, abychom mohli dokompletovat vaši objednávku.

    Vážíme si toho, že u nás nakupujete a snažíme se vám vyjít vstříc, ovšem, není reálné vám každou objednávku sledovat jednotlivě.

    Máte-li jakýkoli nový požadavek či změnu a dotaz k vaší objednávce, prosím napište, nebo volejte, budeme se snažit vám vyhovět.

    NELZE VÁS INFORMOVAT AUTOMATICKY, ALE POUZE NA VÁŠ DOTAZ.

  2. Proč mi zasíláte nekompletní objednávku?

    Požadavek, zaslat kompletní objednávku se snažíme většinou akceptovat, ale upozorňujeme, že někdy to není možné.

    Vymezujeme si právo posoudit každou objednávku samostatně, podle toho jak, se její stav vyvíjí v souvislosti s informacemi od našich dodavatelů ohledně konkrétního zboží, a proto se tedy může stát, že vám zašleme nekompletní objednávku.

    O tomto se vás snažíme předem informovat, pokud máte v objednávce požadavek ohledně kompletnosti zaslání.

    Je několik důvodů, kdy i na Vaší žádosti zaslat objednávku nekompletní, nevyjdeme vstříc.

    Týká se to převážně velkých objednávek, kdy se vaše objednávka skládá z produktů několika firem, kde se čeká na dodání někdy i několik měsíců. Zde je důvod jasný. Není technicky možné držet pro vás naskladněné zboží skladem neomezenou dobu.

    Pošlete mi všechno z mé objednávky, a když to neseženete kompletní, tak nic nechci.

    V žádném případě neakceptujeme objednávku tohoto typu!

    Nejsme schopni ve chvíli, kdy Vy u nás učiníte objednávku, zaručit, že nám Vaše zboží, které nemáme skladem, náš dodavatel skutečně dodá.

    Stává se, že jsme po nějaké době vyrozuměni dodavatelem, že zboží již není schopen dodat, kdyby stokrát chtěl. Už se třeba toto zboží přestalo vyrábět.

    Na našem e-shopu máme cca 95 tisíc položek, malý modelářský ráj, a nelze vědět aktuelně u každé položky, zda se dá každý konkrétní produkt ještě sehnat. Je určité procento takzvaných mrtvých položek.

    Toto se vždy dozvíme v průběhu objednávání u našich dodavatelů.

    I tak jsme schopni vám nabídnout tisíce položek ihned skladem a obrovské množství firem máme standardně ve velkém objemu jejich položek skladem.

  3. Jak se pro mě neskladové zboží objednává u dodavatelů a jak to celé funguje?

    Zboží které nemáme skladem, objednáváme a sháníme dodavatelů v tuzemsku i zahraničí.

    Snažíme se pro Vás zboží objednat co nejrychleji a nejekonomičtěji.

    Některé výrobce objednáváme standardně častěji, protože je o ně větší zájem.

    Zboží jiných výrobců se objednává, až v okamžiku, kdy je náš dodavatel ochoten zaslat nejnižší možný počet kusů, či akceptovat objednávku v určité hodnotě.

    Někdy se stává, že dodavatel, nebo dokonce výrobce přesto i tak nemá zboží skladem.

    Potom je zboží předobjednáno nadále u dodavatele, ale dorazí, až v další zásilce.

    V průběhu objednávání se od dodavatelů také průběžně až oproti naší objednávce dozvíme, že už je produkt nedostupný a vás o tomto informujeme.

    Nabízíme i jinou alternativu zboží, když ta možnost je.

    Dále, a to bývá nepříjemné, se zásilka zdrží například na celnici.

    My toto nemůžeme nikterak ovlivnit.

    Zboží vám i opakovaně objednáváme u dodavatelů až 1 rok, pak zákazníky kontaktujeme a dohodneme se na dalším postupu.

    Většina modelářů ví, jak to funguje ve světě novinek, a že některé novinky jsou nabízeny k objednání s předstihem, jako předobjednávky. Není výjimkou, že ani výrobce nemá zboží ještě vyrobeno, sonduje takto trh a připravuje výrobu.

  4. Zaujalo mě zboží z Hannants, které jsem ale nenašel na vašich stránkách. Můžu ho u vás objednat?

    Chcete-li si objednat jakékoliv zboží z katalogu Hannants, stačí k tomu velice málo - navštívit stránky Hannants, vybrat si zboží, a emailem na adresu obchod@valka.cz nám zaslat kód(y) zboží (Catalogue Number), a my vám obratem sdělíme cenu a termín dodání. Neplatíte nic, než cenu zboží, kterou vám sdělíme, nemusíte se starat o placení do zahraničí, dopravu ani další problémy, stačí si jen vybrat, a napsat nám !

  5. Změna ceny zboží, co to znamená?

    Prodejce si vyhrazuje právo na změnu ceny. Ceny produktů jsou platné dnem vložení na e-shop,v případě, že v průběhu času dojde u dodavatele k rapidnímu vzrůstu ceny produktu, bude cena aktuálně upravena. O změně bude kupující v nejbližší možné době informován a objednávka bude realizována oproti souhlasu kupujícího. V opačném případě bude objednávka stornována.

  6. Proč je tak důležité vědět číslo objednávky, případně kód produktu na který se budete dotazovat, ať už e-mailem či telefonicky?

    Často se nám stává, že nám voláte takříkajíc z patra, a dotaz zní tak prostě.

    Jak je to s mým T-34?

    Víte, kolik nabízíme produktů a firem, které je vyrábějí a jaké množství se dělá různých doplňku na T-34 ?

    V tento daný okamžik, se vyfiltrovalo cca 500 modelů a doplňků k T-34 !

    Proto se složitě identifikuje vaše zboží v takovém množství variant, objednávek a výrobců.

    Pokud jste si navíc zákazník, který si zboží objednal po telefonu, a nejste registrovaný zákazník a nepamatujete si číslo objednávky, které vždy předáme, nelze vás najít dle jména.

    Připravte si proto číslo Vaší objednávky, nebo alespoň kód produktu z našeho e-shopu tak jak máme evidován, případně pokud víte alespoň to, která firma váš T-34 vyrábí.

    Usnadní to komunikaci a rychlost s jakou můžeme řešit vše okolo Vaší objednávky.

    To i v případě, že se chcete jen dotázat na některý z produktů, který máme v naší nabídce, tam je velmi důležitý kód, takzvaně katalogové číslo zboží.

    Lehce by mohlo dojít k záměně zboží ...

  7. Mám vyloženě takříkajíc, modelářský dotaz, jak mám postupovat?

    Nejlépe je tento zaslat na e-mail a opravdové modelářské lahůdky řeší p. Caletka, je modelář a bude se vám snažit co nejdříve odpovědět.

    Některé informace, jsou schopni vám zodpovědět i ostatní zaměstnanci.

  8. Upozorňujeme, že vkládané novinky jsou nově nabízené produkty a neznamená to, že jsou vždy skladem!

    Snažíme se co nejaktuálněji vkládat nové produkty a aktualizovat námi nabízené firmy ze světa modelářství na našich stránkách.

    Může se stát, že u produktu objevíte nějakou chybu, vždy jsme rádi, když nás na ni upozorníte, abychom ji mohli opravit.

  9. Jezdíte i na modelářské výstavy prodávat vaše zboží?

    Ano a o tom informujeme na našich stránkách s tím, že někdy uvádíme, které zboží, jakých firem takříkajíc na výstavu vezeme. Rozesíláme i informace na zákaznické e-maily u registrovaných zákazníků, pokud mají ve svém účtu aktivovanou službu, zasílání novinek.


Rychlý kontakt

tel.: +420 724 782802
e-mail: obchod@valka.cz

Kontaktujte nás
Jazyky

CZ EN

Měny

CZK  $ £ 

Zde přijímáme

alt

Zákazník
Košík
Nově naskladněno
Sociální sítě

Novinky
Nejprodávanější
Velkoobchod

Pro obchodníky nabízíme možnost velkoobchodního prodeje, pro bližší informace nás kontaktujte.

Proč nakupovat u nás

  • Vše na jednom místě
  • Největší výběr produktů v ČR
  • Vámi objednané zboží vám sháníme jeden rok
  • Na stránkách vidíte ON Line stav skladu
  • Více obrázků a informací u produktu
  • Diskuze o produktech
  • Objednávky Vám slučujeme automaticky

Toplist

TOPlist